vineri, 11 octombrie 2013

11.10.2013

Dragii mei,

Azi am petrecut doar o oră cu copilașii, deci prea multe nu am să vă povestesc. Am avut întâlnirea de dimineață, la care tema a fost prietenia. La această întâlnire ne salutăm fiecare cu nume cu tot, vorbim despre ziua de azi (data, anotimpul, vremea, succesiunea zilelor), facem prezența (aflăm motivele pentru care lipsesc colegii,căutăm să-i ajutăm cu ceva dacă e nevoie, etc.), ne amintim regulile clasei, aflăm noutățile zilei. La întâlnirea de dimineață învățăm să ne ascultăm unul pe celălalt, să ne exprimăm frumos, în propoziții, să ne respectăm și să fim uniți, adunăm, scădem (câți elevi sunt în clasă? câți absenți avem? câți băieți sunt în total? câți sunt prezenți? câți lipsesc?etc.), ne îmbogățim cunoștințele și câte și mai câte...

Noutatea zilei de azi este că am deschis concursul Copăcelul roditor. Fiecare copil a primit câte un copăcel desfrunzit și timp de 2 săptămâni vor munci din greu pentru a-l umple cu roade dulci (smiley aurii, portocalii și roz), rezultate ale activității în timpul orelor. Vor fi însă și poame acre (verzi) care să ne amintească ce avem de făcut... Succes tuturor!

Fiind vineri și prima postare, vă voi povesti puțin despre temele săptămânii care a trecut. Am vorbit despre anotimpurile și lunile anului, am discutat despre școală și obiectele școlarului, despre trăsăturile personale, am învățat să ne prezentăm, să spunem în ce clasă suntem, la ce școală, etc. La matematică am lucrat cu sortarea și clasificarea mulțimilor (de realizat mulțimi după criterii date: formă, culoare, mărime, formă și culoare, etc. )

Și încă ceva: Ne pregătim de Halloween! Clasa noastră va îmbrăca o haină nouă: una înfricoșătoare, specifică sărbătorii importate de la americani dar care le place atât de mult copiilor! Dacă aveți pe-acasă păienjeni, lilieci, vrăjitoare pe mătură sau orice altceva de genul acesta, am vrea să le împrumutăm până la sfârșitul lunii...De asemenea, vom face un bal mascat cu costume înfricoșătoare ... sau mai puțin înfricoșătoare. Vă pun în temă ca să fiți pregătiți la sfârșitul lunii...

Să aveți un sfârșit de sptămână minunat în familie!
Bianca Popescu

2 comentarii:

  1. Ma bucur mult pentru aceasta idee cu blog-ul, asa aflam si noi ce activitati sunt la scoala. O idee excelenta!

    RăspundețiȘtergere